شعر...تنها همدم من

شعر...تنها همدم من

یه دله شکسته....

 

 

دلم خونه از این خونه

 

از این عشقی که پنهونه

 

از اون معشوق دیوونه

 

از این دنیایه ویروونه

 

خداوندا کی میدونه

 

کی میمونه تو این خونه؟

 

کی قصد رفتنو داره؟

 

کی مجنون و کی لیلونه؟

 

دلم هم درب و داغونه

 

نمیدونه دوسش دارم

 

سر اندر زیر میرونه

 

دیگه جاده شده خسته

 

چشام دنبال اون بسته

 

تا کی باید بمونم من

 

به دنبال یه سر دسته؟

 

تموم شد قاصدک هایم

 

همه رفتند به دنبالش

 

نبود از او خبر انگار

 

تمام شهر ویرونه

 

گرفتاره

 

کیو داره

 

بگه درد از جگر پاره؟

 

چشام اشکه

 

دلم خونه

 

ولی افسوس او هرگز نمیدونه

 

که یک دونه

 

ولی انگار مردونه

 

دوسش دارم

 

گرفتارم

 

وفادارم

 

من از تنهایی و تنها گذاشتن هیچ نمیدانم....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عارفه ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

یک شبی مجنون نمازش را شکست...بی وضو در کوچه لیلا نشست...عشق انشب مست مستش کرده بود...فارغ از جام الستش کرده بود.......!!


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , tiamo771.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM